Tema: Re: Ash turiu tai pamatyt
Autorius: Skersinis
Data: 2009-02-06 09:46:41
būtent. Dabar sau pasakykite, kiek kartų teko pirkt šnapsą dasibaigimui po
22 valandos. Tikrai teko, bet jei nebūtų buvusios galimybės - galva tikrai
mažiau būtų sopėjusi.Čia  chebra šneka, tarsi apie gyvybės ir mirties ribą
tą galimybę šnapso pirkimui.  Geriau pasižiūrėkim, kiek skaudžių avarijų
nusinešė žmonių gyvybes, kai kažkas važiavo į degalinę dasipirkt?. Mieste
tai gal kas ir pėsščias eina, (būna kad ir pasišaudo tuo pačiu metu),  o
kaimelyje? Važiuoja. ir ne vien paskutiniai degradai tai daro. Jei viena
gyvybe bus išaugota daugiau - draust pardavinėt ne nuo 22 o ir nuo 20
valandos.   Aš nieko prieš.
Ne tas svarbiausia juk gyvenime.