Tema: Re: del atostoginiu
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-05 10:17:41
pjezo, hold your horses :)

Aš formaliai vakar gi išgvildenau įstatymą, kad iš principo privatus juridinis asmuo gali darbinti pas save ką nori ir už kiek nori.
Apie apsimestinius sandorius - mm, na, supranti, kartais vat pažiūri į žmogų - atrodo garantuotas žulikas, kuris muša savo vaikus ir vagia iš kaimynų malkas. Bet pagrūsti jį po BK - kinkos per silpnos, neranda nusikaltimo sudėties.
0.5+0.5 faktiškai yra litras degtinės, bet Čepajevas ant popieriaus to įrodyti ir nesugebėjo.

Mano realus tikslas - išsiaiškinti, kokia traktuotė ir kokie straipsniai. Sukčiavimas, sakai? hm..
Bandysiu šiandien draugui iš FNTT paskambinti, gal jis ką daugiau žino.