Tema: Re: Ikalinimo ir bausmiu terminu idomybes ...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-04 13:49:04
    Dar keik zinau tai susije su tuo, kad kai kuriuose statuose galioja
norma, kad iki galvos ikalintas po N metu turi teise i besalygine amnestija.
Nu tai ir gaunas, kad po dvidesimties kalejimo metu, jis jau nebe 74 kartus
iki mirties nuteistas, o 73. Vis siokia tokia paguoda. Nors man vat Kinijoj,
kazkur 200 m pries musu era galiojosi sistema labiau patiko - ne iki
mirties, o amzinai.