Tema: Re: Akcininku susirinkimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-22 09:42:39
nu paizuresim kuo viskas baigsis. Kadangi nuvykus akcininko nebuvo, tai
susirinkimas neivyko. Dabar gavau rasta pakista man po nosim, pasirasyk, kad
pirmadieni susirinkimas 19 val. saukia ji pagrindinis akcininkas, istatuose
parasyta kad saukia direktorius jei nemaisau, vaizuosiu siandien
paskaitineti. reikes ir istatyma persiskaityti.

O siaip gal kas servisui patalpas kokias nuomai zinote? Kyla minciu kad cia
nervus gadinti jam , kaip jis man gadino, o kitur ramiai dirbti..