Tema: Re: muito mokestis
Autorius: D2r
Data: 2010-08-14 22:59:28
paziurek ar tavo variantas atitinka "kurias siuncia privatus asmuo is
treciosios salies kitam privaciam asmeniui"
Importo muitas skaiciuojamas nuo sintos >45Eur, bet importo PVM
skaiciuojamas nuo "Importo PVM neapmokestinamos prekes, kuriu bendra verte
nevirsija 75 Lt, isskyrus etilo alkoholi, alkoholinius gerimus, apdorota
tabaka ir etilo alkoholio turincius skystus parfumerijos, kosmetikos,
tualetinius preparatus." i suma skaiciuojamos ir persiuntimo islaidos

Taigi maziau rek garsiai, o idemiau skaityk teises aktus