Tema: Re: Issibraukimas is registo - reikia priciupt biurokratus
Autorius: darius
Data: 2010-08-13 17:26:14
nzn... gal kazka netaip suprantu, bet...
i registru centra ateina zmogelis ir pranesa, as nebe imones vadovas ir
prasom mane isbrauti...
o jei tu budamas vadovas "makliu" pridarei, tarkim blogai vesta buhalterija,
kokia fntt uodaga pradeda spausti, tai taip kiekvienas gali bandyt
issisukt...
kodel jie tave turi isregistruoti be imones valdymo organo
sprendimo?????????????