Tema: Re: prašymas dėl telefono garantinio
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-08-10 14:00:21
O vat aš bandysiu neužilgo išsireikalaut, kas priklauso. Nes sugedo
vibro, tai remontavo 4 savaites (MTTC vežė į HTC servisą LV), o vakar
pasiėmiau - vibro veikia, bet WLAN nebe - panašu kad anteną atjungė
remontuodami, nes prikišus telefoną prie access pointo biški ryšio
pagauna. O vėl remontuoti 4 sav. neturiu jokio noro - reikalausiu arba €
arba kito aparato.