Tema: Re: Lietuvos-Latvijos pasienyje like nors kokie patikrinimo postai?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-07-26 10:50:58
Fred, Akropolyje irgi patartina turėti dokumentą, nes formaliai gali ir už tai patampyti.
T.y., jei tu išsipisinėsi, bet nebus tavęs kaip pričiupti už ATPK, tai neduok die tu būsi kiek nors panašus į kažkokį paieškomą nusikaltėlį. Tada formaliai tavęs gali paprašyti įrodyti savo tapatybę, pateikiant galiojantį dokumentą su nuotrauka. O jei neturi - 2 val sulaikymas nuovadoje tapatybei nustatyti.