Tema: Re: juokas juokais.....
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-03 17:51:37
Kodel sakai prie mokyklu, lyg prie visu butu buve..? Buvo prie keliu mokyklu tik, kurios buvo specializuotos, ir dabar dar yra. Dar buvo prie vadinamu atsilikeliu. Pats uzhaugau provincijoj, rajono centre buvo vienas internatas, kuriam gyvendavo vaikai nashlaiciai, arba kuriu tevai kaliuzej, arba tevams atimtos tevystes teises. Ir tik jie mokydavosi toje mokykloje. Beje, mano bratki norejo imt pedagogai i Ciurlionke, bet tevo buvo pasakyta – "mano vaikas internate negyvens".