Tema: Re: dar viena mintis apie paso keitima
Autorius: Dragon
Data: 2010-05-31 22:47:51
Tai tau gerai kad gyvenime su klimakterinem valdisku organizaciju bobom
susiduri tik pasu poskiryje.
O bet taciau keikvienai valdiskai sutraukai, bandanciai issokti auksciau
bambos reikia duoti pizdy kad apsiramintu. Ėda duona is musu kruvinai
uzdirbtu pinigu ir dar joms sikna laizyt... Nesicackinu su neiviena.