Tema: Re: Auto pirkimas (sav. uzsienyje) - reikia pagalbos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-05-21 19:00:20
O tai kokiu būdu tu susirasi savininką, kai jis "grįš", jei net jo tel. nr. neduoda?
Mergos prašinėsi vėliau, kad perrašytų?

Nes aš, kaip savininkas, kartą jau turėjau reikalų naglai nueiti į Jutą ir nubraukti nafig automobilį iš sąrašų, ir atidaviau šrotui. Už tai, kad bičiukas irgi "nuspirko", paskui be manęs perpardavė kažkam, vėliau tas anas padarė avariją, mašina - Utenos gluškaimio šrote, man kažkokie reikalavimai apmokėti šroto-aikštelės išlaidas 3kLt, ir pn, ir pn....

NE-PIRK.