Tema: Re: foto
Autorius: Faktas
Data: 2010-05-21 16:24:30
nu man kaip gyventojui tai asmeniškai dzyn ar šaligatvis eina sklype ar savivaldybės žemėje.
tai, kaip sakiau, jei ateitų ir paprašytų sutikimo, kad tie aptvarai būtų,
tai sutikčiau su sąlyga, kad įrengtų šaligatvį.
jei dėl ko nors šaligatvio įrengti negali, tuomet sutikimo nėra, jei įrengia, tai kame problemos?