Tema: Re: Gruzijos demokratija...
Autorius: Trolis
Data: 2010-05-19 15:20:18
"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
news:ht04fl$q0u$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet uztai 250 importuotu iskrypeliu buvo apginti nuo isprievartavimo
> isleidus niekingus kelis simtus tukstanciu. Reikia suprasti, kad Lietuvoje
> ginamos tiktai analines angos.

o kaltininkai to ne zygio uz mogaus tesies dalyvei, o netoleruojantys
asmenys. Nebutu pavojaus, kad jie sulauzyti butu, nebutu didesnes apsaugos
negu skiria visiems paradams ar mitingams. LR turi stengtis uztikrinti
tvarka, nesvarbu ar ten zygiuos gejai, veteranai, menininkai ar lietuvos
tautininkai (naciai).

Tiesa sakant man buvo tikrai nemalonu ziureti nuotraukas is skustu debilu
armijos, rekiancios "lietuva lietuviams", "juden raus" ir pns. Sitam
reikalui buvo irgi skirta pinigu apsaugai. Tik turbut ne tam, kad juos
saugot, o tam, kad nuo ju saugot.