Tema: Re: tesiu del pranesimo apie kysi ir kvietimo atvykti.
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-05-19 00:52:25
Tavo nuomonei pritaria ir GRECO (Europos Tarybos kovos su korupcija valstybiu grupes) ekspertai, bet problema ta, kad sis principas (skundiko atleidimas nuo atsakomybes) labai gerai Lietuvoje veikia (nes nera normalios pilietines visuomenes). Ekspertai siule panaikinti ta kodekso nuostata, kad skundikas atleidziamas nuo atsakomybes, nes baudziamosios teises poziuriu abi puses yra nusikalteliai, taciau ar taip buvo padaryta nezinau. Siaip, problema ta, kad siame nusikaltime dalyvauja abi salys, o padaryta zala yra gana abstrakti - nuo keliu tukstanciu ar milijonu litu baudu mistiniam valstybes biudzetui iki neapibrezto ir nepamatuojamo visuomenes pasitikejimo valdzios institucijumis, siuo atveju policija. Todel su sia sistemine problema bandoma kovoti ir sisteminemis priemonemis, t. y., keiciant teises aktus, ir nesisteminemis - atleidziant nuo atsakomybes skundikus.

O del "verte duoti" tai man viskas suprantama - zmogus nera sau priesas ir gaves galimybe sutaupyti visada arba beveik visada ja pasinaudos.