Tema: Re: del istaigu savivaliavimo
Autorius: pjezo
Data: 2010-05-14 09:50:10
na tuomet:
-Rasot rasta ir reikalaujate atiduoti, o jei neatiduos reikalaujate nurodyti kuo remiantis.
-Gaunat atsakyma ir ziurit toliau. Administraciniu gincu komisija arba admin teismas.

P.S vistik sunku paiketi kad sulaiko doc neteisetai, nes jie tos makulaturos neturi net kur deti, ir jei nereiketu ir neturetu teises pasilikti- IMHO nepasiliktu...