Tema: Re: Buto nuoma tesiasi
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-04 11:01:51
uz gruodi sildymas 500 litu uz 67kv.m. buta. nesyla beveik puse buto -
kambariai kur langai i viena puse - syla, i kita puse - radiatoriai
salti, tai realiai sildo kokius 40 kv.m. is tu 67, o atsiuncia saskaitas
uz visa plota paskaiciuota. nuo tos saltos puses, kur vos 10 laipsniu,
salciau ir visam bute. zaidas pasiule sutvarkyt kai baigsis sildymo sezonas.