Tema: Re: mokeschiai
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-02 13:15:34
Girdėjau dar projektą aptarinėjant, kaip turi būti :) Tai pabandysiu paaiškint :)

54 punktas turi reikšti, kad jei pardavei turėtą nekilnojamąjį turtą, kuriame gyvenai, neišlaikęs jo 2 metus ir per metyus nusipirkai kitą, tai tie pinigai, išleisti naujojo pirkimui, yra neapmokestinami, o apmokestinama viskas, kas yra virš [seno pardavimo kaina] - [naujo pirkimo kaina] = ?

Jei išlaikei > 2 metus, tai nemoki bet kuriuo atveju.