Tema: Re: Balsavimas DNSB nariu susirinkime
Autorius: Rytis
Data: 2009-01-31 19:58:28
Ne :-)
Galiu pakartoti savo ankstesni klausima:
1. Ar savininkas, turintis 11 butu, gali pats vienas suorganizuoti nariu
susirinkima? IMHO ne.
2. Ar jei savininkas, turintis 11 butu balsuos "uz", o kiti like 9
savininkai - "pries", ar sprendimas bus priimtas? IMHO ne.
Tai kur tuomet tuos balsus panaudoti, jei po to yra kalbama tik apie
bendrijos NARIUS?
Jei butu parasyta - sprendimai yra teiseti, jei priimami balsu dauguma -
butu viskas ciki piki.