Tema: Re: Ar privalau mokėti už komuna
Autorius: Faktas
Data: 2009-01-28 16:06:58
man atrodo ta sutartis standartine imta ir negalvota is abieju pusiu kas rasoma.
ji tiko tiems atvejams, kai perki buta sutvarkytame name, todel jei nesudarai sutarties,
tai tu kaltas, o siuo atveju ne tavo kalte, kad negali sudaryti.
todel tokia salyga turejo buti numatyta sutarti, kad ne nuo pasirasymo dienos, o
plius dar nuo datos, kai imanoma ja pasirasyti, o ne dar namas nepriduotas.

kol namas nepriduotas, kol nepasirašei kokį butą priimi su kokiais skaitliukų parodymais,
tai kokiu pagrindu tau galima ką nors prirašyti...?