Tema: Re: q saskaitos rasymas/nerasymas pateikus kasos ceki
Autorius: Sail
Data: 2010-04-08 17:00:34
Labai daug kas nuo programos tiekeju priklauso. Nenori jie dirbt
(dazniausiai) arba kosmoso praso. Sugalvoti ir realizuoti galima pakankamai
daug.

As kartais kai ka parasineju visual basic'u for excel, tai sutaupiau puse
gyvenimo kaip minimum. Visos ataskaitos dabar user-friendly ir issidrozia
pacios, ir importo-eksporto interfeisu esu parases viena-kita, kur tiekejai
tvirtino, kad neimanoma/be galo brangu. O realiai - trys dienos darbo.