Tema: Re: UAB akciju pardavimas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-26 14:19:21
ane, ir kokios gi tos pajamos natura pas mane atsiranda kai as parduodu akcijas kuriu nominali verte 5 klt, uz tarkime 1 klt atsiskaitanat grynais? Na bent teorines galimybes kokios cia gali buti pajamos natura :)

O jei rimciau, tai gali pripazinti apsimestiniu sandoriu, kai sutartyje numatyta sandorio verte yra samoningai mazesne nei realioji siekiant mokestines naudos. Taciau yra vienas nuansas - kas nustatys UAB verte? Jei +- reali kaina tai niekas nesikabines.

T:)