Tema: Re: kokia buna direktoriaus atsakomybe
Autorius: renookas
Data: 2010-03-16 14:24:11
tiesa sakant as pats dalyvis tokioje byloje. Kiti direktoriai itariamieji, o
as del to kad trumpai direktoriavau ir man dekingu periodu kol kas tik
liudininkas. kol kas niekas man cia linksmai neskamba. Tiesa sakant
direktoriavau kai apie tycinius bankrotus nei nejo kalba, ir apskritai jis
ten ne tycinis buvo, o is tikruju uzsielenke. O prisidengdami krize sutinku
daug kas suzaide.