Tema: Re: baudos mokejimas
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 14:52:41
Mtrhed wrote:
> tai yra ne vien teorine galimybe, tik kad laiko ir nervu tikriausiai
> isvaistysi daugiau nei kad 80 cnt mokestis bankui :)
>
> http://www.lrytas.lt/-12652151461264278337-prie%C5%A1-papildomus-bank%C5%B3-mokes%C4%8Dius-sukil%C4%99s-kaunietis-laim%C4%97jo-m%C5%AB%C5%A1%C4%AF.htm

pirmiausiai tai ne to klausiau. sita barzdociu as ir pats zinau. klausiu
ar tikrai nieks nepasikeite, nes kai jau yra LVAT sprendimas, tai yra ir
precedentas sekantiems tokiems atvejams. tai man idomu ar kas pasikeite
ar ne? siaip tai kokie cia nervai. kai zinai kad esi 100% teisus ir dar
gali remtis lvat sprendimu. o sugaista laika tai poto ir apmokes tas kas
teisma prakis ;)