Tema: Re: del deklaraciju ir bedarbystes
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-09 21:21:57
ne atvaziuos geras dedi is VMI ir sakys gani bapkes. :)

Jei klausi rimtai, tai nezinau ir manau kolkas niekas realiai nezino kaip tas veiks. Kazkas 2009 metais jau bande susimoketi, ziurejo kaip i ofonauta, nors istatymas jau geliojo daugiau kaip puse metu :) O jei nori pasvaigti, tai tiesiog kaip Junda sake vmi uzkurs super duper galinga savo software, kuris sugrumuluos duomenis ir pateiks sarasa kas nesumokejo (beje, cai be bajerio, jie ta gali), si sarasa persius i ligoniu kasas ar panasiai. Tu nueini pas gydytoja, prisistatai registraturoje subarskina i kompa tavo duomenis ir dziugiu balsu sviesaplauke adminstratore tau pranesa: "kompiuteris rodo, kad ligoniu kasos uz tave mums nemokes, nes tu nesumokejai privalomu sveikatos draudimo imoku, todel jei norite pas gydytoja prasau atsiskaitome iskarto cia prie langelio pagal musu gydimo istaigos ikainius arba linkime pasveikti".

T:)