Tema: Re: Tesiant reklamu mieste tema...
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-03-09 14:58:16
Tai tavo tvora is ko nori is to ja darai. O kad ant tvoros tento reklama
kazkokiu padangu montavimo nieko neturetu domint :)
Lygiai tas pats su lenta ir uzrasu. Ar tu kaltas, kad lentjuvej darbuotojai
uzrase kazka ant lentos?

"renookas" <someone@microsoft.com> wrote in message
> hmz... na tai gal tada to tento ant tvoros nepastebejo.. arba as
> nepastebejau kada nufotografavo...
>
> "Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message

>>> nenufotkino. Klausimas kodel?

>>> pavadinima. Ar reikia cia derinti su savivaldybe ar tiesiog galiu ant