Tema: Re: Isejimas is darbo
Autorius: Arj
Data: 2010-03-04 17:08:20
esminis skirtumas - cia tu nori tartis, o ne darbdavys.

Grubiai, jei tavo darbas, krauti malkas (norma 10 malku/diena), tai atejus "tartis"
darbdavys sakys "neknis proto, nenoriu kad iseitum, man tada kito reiktu ieskoti, o jei krausi maziau - tai atleisiu
pagal kita straipsni - tipo nevykdant darbo, finansiskai man rezultatas identiskas".
Ir jis visiskai teisus.

O atleidimas "pagal susitarima" yra slidus dalykas - daznai naudojamas kai"reikia atleisti" ir "atsistatydinti" tuo
paciu.
Plius tas pats darbdavys gali tokiu budu savo $ pataupyti.