Tema: Re: I vel antstoliai
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-19 11:35:09
Adresatas - teismas priemes sprendima, jo duomenis, pavadinima, adresa - rasi lydrastyje kuri atejo kart su siuntimu.
Siusdamas nurodai civilines bylos numeri, sprendimo priemimo data, teisma priemusi sprendima.
Tekstas daugmaz toks:

"
________teismui
_______gatve, numeris, miestas
Civiline byla Nr.___________

Informuoju Jus, kad 2010-__-__ ____(teismo pavadinimas)____ teismo sprendimas, is esmes yra ivykdytas dar iki sprendimo priemimo dienos.
Iki priimant spendima pripazinau savo _________(litu skaicius) _________ skola ieskovui ______(kas tave padave i teisma)________ir
2009-__-__  sumokejau visa priteista suma ieskovui ir siuo metu esu pilnai atsiskaites su kreditoriumi ____(kam tu ten buvai skolingas)______.

Pateikiu 2009-__-__  mokejimo pavedimo kopija.

Vardenis Pavardenis   ///parasas///

"

"Marxas" <lew@lew.lt> wrote in message news:hj3s8p$all$1@trimpas.omnitel.net...
> Ot tos sventos ramybes jau ir noretusi, tik teismo instancija man visiska
> mistika.... Pavedimo kopija kam? Posedzio sekretorei? Civ. bylu rastinei?
> Kai to "reply to" nera ir kyla tokie durni klausimai. :)
>
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message

>>> nesugebejau. Skambint skambinau, tik kad tiek teisme tiek komunalininkam