Tema: Re: asmens sulaikymas
Autorius: Raulis
Data: 2010-01-18 11:05:55
Nu kodel mes sprendziame vien tik is vaizdelio. Garantuoju, kad kokia
prostitute ar kisenvagi niekas nebutu guldes ant zemes. Taciau jeigu
pareigunams buvo pranesta, kad itariamasis gali buti ginkluotas, nu atsakyma
pats turetum numanyti. O jeigu sulaikytasis dar ir recidyvistas, tai jam
vagiu garbes kodeksas neleidzia savanoriskai pries policininkus gultis