Tema: Re: VE (Vilniaus energija) nesudaro sutarties
Autorius: Dzonas Smitas
Data: 2010-01-15 15:53:17
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hiprej$dc6$1@trimpas.omnitel.net...
> Garseja... Gi gi.. Nelabai supratau problemos. Va mano butas. Brangus
> elektros tinklai - kur mano elektra? Nezinot zodziu - prasom rastu.

su elektra viskas ok, bet vilniaus energija cia turiu omeny, nes ji tiekia
namui sildyma.

> Kur tai rasoma?

ju puslapyje ir ta pati pasako paskambinus:

http://www.vilniaus-energija.lt/yourhome_sutartis.php

mano atveju kartoja ta pati:
"...Jei vis dar yra bendrija, kuriai mes skaičiuojam, tai atskirai butams,
VE neišrašo sąskaitos..."

Paklausius ka man daryti sako "...nezinom..."  :)

Gal tikrai rastu bendraut....