Tema: Re: pasas ir ATK
Autorius: sig
Data: 2010-01-13 21:40:28
paskambinau i migracija virsininkui, tai sake istatyma priime, bet del
korteles nepakeite, visgi reik abieju.
o, kada priims dar viena pataisa bbz.
Esminis pakeitimas, kad Pilietis, gyvenantis Lietuvos Respublikoje, dėl paso
išdavimo (keitimo) gali kreiptis į bet kurią Lietuvos Respublikos
teritorinių policijos įstaigų migracijos tarnybą, kur jam patogiausia tai
padaryti.