Tema: Re: Advokatai siūlo nemokamą pagalbą
Autorius: Dex
Data: 2009-01-20 09:00:12
rengti mitinga? Pastoveti kaip avinams ir issiskirtyti? nejuokink. Tik
tokios priemones gali atkreipti atitrukusios nuo realybes valdzios demesi.

O is kitos puses, kas galetu paneigti, kad riauses suorganizavo pati
valdzia?

Pati didziausia tautos beda, valdzios nebaudziamumas. O tie visai baime
pamete. Todel bet koks idejinis prisidejimas, ar tai butu ramus
stovejimas, ar akmenu metymas, ar dabar tu metytoju istraukimas, is
principo yra prisidejimas prie bendro protesto. Cia is esmes.

O jei ziurint i detales, tai jo, gal ir nereikejo metyti akmenu, o gal
ir nereikejo rodyti spygu? O gal tu spygu nieks ir nerode, o gal
molotovo kokteliu visai ir nebuvo? O gal ir kulku guminiu ten nebuvo?