Tema: Re: Moteris su dviem vaikais gatveje?
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-19 11:15:05
Spėju, čia vienas esminių momentų yra "nors shiaip tai tik jos deka ir namai ishlaikyti  ir uoshviene dar vis gyva.". Matyt gerokai prisidėjo savo darbais, darydama daugiau, nei priklauso. Todėl moralinę teisę ten gyventi mano akimis ji ten turėjo. O toliau - jei jos paslaugų daugiau niekam nereikia ir ji ten nereikalinga - išmes ir bus teisinga taip pat. Žmogiškai suprantu, kad skaudi realybė, bet...