Tema: Re: Sutartis tarp nuomotojo ir daug asmenu
Autorius: Copper
Data: 2009-01-16 21:02:07
atsisakius - galima neileist. Cia labiau apsisaugot, kad kokiam jau esanciam
"pribaliavojus"
ir sulauzius, kaip sakiau, kokia kede, nelikciau kaltas vien todel, kad
padejau parasa
nuomojant sale :) Todel ir dave galimybe paruost savo sutarties varianta.
Tai kaip suprantu,
paprastai to padaryt neiseis?