Tema: Re: Teismo sprendimo apskundimas
Autorius: Remis
Data: 2009-01-16 19:55:20
Na advokato apylinkes teisme tai nebuvo, bet byla buvo del juridine reiksme
turincio fakto nustatymo, kur jis nelabai ir buvo reikalingas (pats
advokatas taip pasake). Tevo sesei Kretingos apylinkes teisme ta pati fakta
nustate be problemu. O mano tevukui ir kitai sesei gyvenanciai Klaipedoje,
apylinkes teismas pareiskima atmete, nors ir pareiskimas buvo "nukopijuotas"
ir teisme tie patys liudytojai dalyvavo. :(