Tema: Re: vel prekes keitimas ....
Autorius: grg
Data: 2009-01-15 13:00:12
pagal viska jei suteikta 3 metai , tai :

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) elektroniniu 
paštu gavo Jūsų laišką, dėl nekokybiškos prekės.

Atsakydami į Jūsų elektroninį užklausimą maloniai informuojame, kad daiktų 
grąžinimą ir keitimą reglamentuoja “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės” 
(Žin., 2001, Nr. 58-2105), kurios  nustato, kad:

4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė 
ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo 
pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per 
protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar 
trečiųjų asmenų padedamas;

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti 
grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo 
nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje, todėl pardavėjui turite pateikti 
raštišką prašymą, kuriame nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš 
šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridėkite kasos aparato 
kvitą ar pirkimo-pardavimo kvitą, arba kitą prekės pirkimą-pardavimą iš šio 
pardavėjo patvirtinantį dokumentą ir garantinį dokumentą. Jeigu pirkėjas 
nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės 
pirkimą - pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė 
keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti reikalavimai tik pardavėjui 
sutikus.

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, 
gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas 
raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio 
ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas 
išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jei pardavėjas nevykdo 
minėtų reikalavimų, turite teisę pats kreiptis į Valstybinę ne maisto 
produktų inspekciją (Žalgirio g. 92 Vilniuje, nemokamas tel. Nr. 8 800 55551 
elektroninis paštas rastine@vnmpi.lt), o gavęs iš jos raštu pateiktas 
išvadas apie tai praneši pardavėjui.

Dėl papildomai iškilusių klausimų Jūs galite kreiptis į Tarnybą telefonu 
(8-5) 212 11 26 į Tarnybos Vartotojų priėmimo skyrių. Tarnybos darbo laikas 
pirmadieniais - ketvirtadieniais 8.00-17.00 val. ir penktadieniais 
8.00-15.45 val. Pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45 val.

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:gkn0jr$4q3$1@trimpas.omnitel.net...
> :DDDDD
> aciu uz anekdota:)
>
>
>
> "Shell" <nomail@for.u> wrote in message 
> news:gkn07p$41v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>> Man atrodo jog neteisingai supranti kas yra "garantinis gedimas". 3 metu
>> garantija yra laikotarpis, kai nemokamai remontuoja sugedusi gamini
>> (gali buti ir kitokiu garantiju, pvz Beko 7 metai nemokamai remontuoja,
>> bet uz keiciamas dalis susimoki pats). Laikotarpis kai grazinami pinigai
>> uz nekokybiska preke yra 14 dienu, garantuojama istatymu, o ne
>> gamintojo. Tai vat per shi laikotarpi turejai isitikint kad preke
>> nekokybiska. Bet tamsta matau jog sekmingai naudojotes net 2 metus.
>> Siulau atidziai perskaityti, kas parasyta garantiniame raste ir ka
>> isipareigoja gamintojas/pardavejas tiems 3 metams.
>>
>> Shell
>>
>> P.S. Nesu specialistas, tad si informacija kvestionuojama, bet nelabai
>> tikiu kad yra pinigu grazinimo garantija, kuri galioja 3 metus.
>> Blogiausiu atveju gamintojas neremontuojama preke pakeicia nauja.