pagal viska jei suteikta 3 metai , tai : Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – Tarnyba) elektroniniu paštu gavo Jūsų laišką, dėl nekokybiškos prekės. Atsakydami į Jūsų elektroninį užklausimą maloniai informuojame, kad daiktų grąžinimą ir keitimą reglamentuoja “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės” (Žin., 2001, Nr. 58-2105), kurios nustato, kad: 4 punktas. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: 4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; 4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą; 4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; 4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; 4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje, todėl pardavėjui turite pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridėkite kasos aparato kvitą ar pirkimo-pardavimo kvitą, arba kitą prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantį dokumentą ir garantinį dokumentą. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą - pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti reikalavimai tik pardavėjui sutikus. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Jei pardavėjas nevykdo minėtų reikalavimų, turite teisę pats kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (Žalgirio g. 92 Vilniuje, nemokamas tel. Nr. 8 800 55551 elektroninis paštas rastine@vnmpi.lt), o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai praneši pardavėjui. Dėl papildomai iškilusių klausimų Jūs galite kreiptis į Tarnybą telefonu (8-5) 212 11 26 į Tarnybos Vartotojų priėmimo skyrių. Tarnybos darbo laikas pirmadieniais - ketvirtadieniais 8.00-17.00 val. ir penktadieniais 8.00-15.45 val. Pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45 val. "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:gkn0jr$4q3$1@trimpas.omnitel.net... > :DDDDD > aciu uz anekdota:) > > > > "Shell" <nomail@for.u> wrote in message > news:gkn07p$41v$1@trimpas.omnitel.net... >>> >> Man atrodo jog neteisingai supranti kas yra "garantinis gedimas". 3 metu >> garantija yra laikotarpis, kai nemokamai remontuoja sugedusi gamini >> (gali buti ir kitokiu garantiju, pvz Beko 7 metai nemokamai remontuoja, >> bet uz keiciamas dalis susimoki pats). Laikotarpis kai grazinami pinigai >> uz nekokybiska preke yra 14 dienu, garantuojama istatymu, o ne >> gamintojo. Tai vat per shi laikotarpi turejai isitikint kad preke >> nekokybiska. Bet tamsta matau jog sekmingai naudojotes net 2 metus. >> Siulau atidziai perskaityti, kas parasyta garantiniame raste ir ka >> isipareigoja gamintojas/pardavejas tiems 3 metams. >> >> Shell >> >> P.S. Nesu specialistas, tad si informacija kvestionuojama, bet nelabai >> tikiu kad yra pinigu grazinimo garantija, kuri galioja 3 metus. >> Blogiausiu atveju gamintojas neremontuojama preke pakeicia nauja.