Tema: Re: SMS prenumerata
Autorius: Saulenas
Data: 2009-01-14 23:28:28
"Ko gero tie organizatoriai tiesiog pelnosi is tu, kurie issigande
> patys sumoka, o i teisma ne nebando duoti."

kaip ir daugelio aferistu  imoneliu veikianciu lietuvoje. net jeigu ir kas
atkreiptu demesi ir skirtu baudas vis tiek turbut ju pelnas n kartu virsina
islaidas su visom baudom.O mano atveju -na matyt teks sumoketi tuos ~200 lt
(kai paieskojau googlei radau ,kad sitie aferiugos privinioja ispudingu
saskaitu siekanciu kelis tuks lt).Kitas kelias teismas kur tie 200 lt
sudarytu advokato 1 h darbo apmokejima.