Tema: Re: PNPD
Autorius: lengvai
Data: 2009-01-14 10:07:52
GPMI
20str. 8p.
8. Nuolatiniams Lietuvos gyventojams (tevams arba iteviams), auginantiems
vaikus (ivaikius) iki 18 metu, taip pat vyresnius, jeigu jie mokosi
dieninese bendrojo lavinimo mokyklose, uz kiekviena auginama vaika (ivaiki)
yra taikomas papildomas neapmokestinamasis pajamu dydis (toliau - PNPD). Uz
pirma vaika (ivaiki) taikomas 100 litu PNPD, uz antra ir kiekviena paskesni
vaika (ivaiki) - 200 litu PNPD.

20str. 9p.
9. Mokestiniu laikotarpiu PNPD taikomas gyventojo pasirinktoje pajamu,
susijusiu su darbo santykiais arba ju esme atitinkanciais santykiais, gavimo
vietoje (jeigu taikomas NPD - ten kur taikomas NPD), dalijant PNPD suma
kiekvienam is tevu (iteviu) per puse. Jeigu gyventojas vaikus (ivaikius)
augina vienas, jam taikomas visas PNPD.

o vat nelabai supratau 12 ir 13p.
12. Metinis papildomas neapmokestinamasis pajamu dydis (toliau - MPNPD)
nustatomas sudedant tevams (iteviams) taikytinus pagal sio straipsnio
nuostatas mokestinio laikotarpio atitinkamu menesiu PNPD.

13. MPNPD tevams (iteviams) taikomi ju pasirinktu santykiu.

jei menesinis pnpd turi buti taikomas per puse, ka reiskia nuostata, jog
metini pnpd gali taikyti belenkokiu pasirinktu santykiu?