Tema: Re: Help su keliu policija
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-26 09:19:38
Nu tai perkvalifikavimas IMHO sunkiai imanomas, labai jau turetum
pasistengti. Tad lieka tik klausimas, ar pavyks tau issivartyti nuo
straipsnio del duomenu nepateikimo. IMHO pilnai realu. Nes istatymas
konkreciai nurodo, kad tu turi pateikti tik varda pavarde ir gyvenamaja
vieta. Visos kitos pretenzijos - asmens kodai,bobutes metrikai ir pan.,
nelabai jau pagal įstatyma. Gali ish karto pasirasyti ant popieriuko ir
paduoti tai - nereikes aiskinti, o ir jiems nebus kaip nutarime numuilint.