Tema: Re: Jonai-kaip cia yr?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-22 15:22:26
Gintai, nuorodos neklikinau, bet iš tolesnės konversacijos suprantu, jog čia greičiausiai kažkas apie V.Landsbergį ir V.Petkevičiaus vaikus?
Visiškai nesigilinant - vienas vienintelis kategoriškas pasakymas: ne ta atsakomybės rūšis.

Visa, ką aš šnekėjau anksčiau - apie baudžiamąją atsakomybę. Ten principas kitas. Sūnūs neneša baudžiamosios atsakomybės už tėvo išdaigas, ji nepaveldima jau nuo pirmųjų Statutų laikų.

Civilinėje atsakomybėje jau visai kiti aspektai. Beveik visos teisės ir pareigos yra/gali būti paveldimos, o iš pareigų nevykdymo kyla ir atsakomybė.