Tema: Re: DK, atlyginimo mokėjimas išėjus, bet neatsiskaičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-16 16:36:05
Na kaip, pagal mane - tai jau kaip reikiant apribotos/nukarpytos teisės. O jei aš noriu tos išmokos šiandien, ir VISOS?
O dabar gaunasi, kad kaip minimum 1 alga nuplaukia:
Tarkim priklauso 6DU, darbą baigiu spalio 31d.

Anksčiau
- gaučiau 6DU tą pačią dieną, spalio 31d.

Dabar:
- spalio 31d. špygą;
- lapkričio 30d. - 2DU;
- gruodžio 31d. - 2DU;
- sausio 31d. - 2DU.

Žūrim ką turim, kaip minimum algų mokėjimas nuplaukia visai nenormaliai. Jei aš algą gaunu 1x mėn, tarkim 15 dieną, tai spalio 15d. tarkim gavau, o lapkričio 15d - ŠPYGĄ. Turėsiu badu kęsti dar 2 savaites.

Pagal ankstesnį DK nustatymą man dar priklausytų papildomai 3DU. Kur jie nuplaukė? O gal aš biznį noriu atsidaryti, ir man reikia 6DU DABAR, o ne kas mėnesį. Už juos aš atsidarau UABčiką, pradedu biznį nuo lapkričio 1d, ir užsidirbu sau maistui. O dabar gaunasi, kad UABčiko atsidaryti negaliu, nes pinigų kišenėje liko tik 0.5DU, tada dar 2 savaites turiu prasiskolinęs gyventi, tada lapkričio 30d. gaunu 2DU, 0.5 iš jų grąžinu skolos, iš 1DU gyvenu iki gruodžio 31, ir tai dienai man lieka 0.5DU, nuperku kalėdines dovanas, gaunu dar 2DU, tada vėl iki sausio 31, ir tada jau turėtų prisikaupti 3DU, bet uabčikui jų negana, tai teks mirti badu dar po 3 mėn.

Ar čia toks gudrusis kubiliaus planas????