Tema: Re: Programines iragnos perpardavimas
Autorius: Skersinis
Data: 2009-10-16 13:19:25
Bet jei aš paspaudžiau "I don't agree", bet ofisas visvien įsiinstaliavo.
kas tada?

"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message
| Naudodamasis tu sutinki su sąlygomis, nesvarbu, kad neskaitei - sutikimas
išreiškiamas konkliudentiniais veiksmais +
| visokie lipdukai atplėšiant + visokie pelės klyktelėjimai, tipo "I agree".
|
| 99 proc. atvejų sutartyse numatyta, kad gali parduoti ar atiduoti
programinę įrangą. Aišku, pats naudotis ja nebegali.
| Bet teoriškai gali būti, kad sutartis yra kitokia - pvz., suteikiama teisė
tik tau asmeniškai pasinaudoti kūriniu tam
| tikrą arba neribotą laiką. Tokiu atveju negali nieko niekam atiduoti.
Pavyzdys - ta pati MS įranga švietimo įstaigoms už
| simbolinę kelių šimtų litų kainą. Ją gali naudoti tik tam tikrus
kriterijus atitinkantys subjektai.

| O tai, kad tu neskaitai kažko, yra fuflo, niekam neįdomu. Va, jei sakytum,
nemoku angliškai, čia jau rimtesnis

> [...]
Microsoftas uzrase man ant ekrano pirma karta

programos kopija (kaip ir perparduodamas naudota
siuo atveju nedaroma, nes perparduodama tik ta

sutartб, jei joje nлra numatytas programш
pasiremtш Aukриiausiasis Teismas, юemesnлs
numatyta labai daug paюeistш teisiш gynimo

perduoda arba suteikia autoriш turtines
sutartyje nurodytа kыrinб ir perduoti ar
licenciatui), o kita рalis бsipareigoja
sаlygomis ir sumokлti nustatytа autorinб atlyginimа,