Tema: Re: Prekes grazinimas
Autorius: Noniss
Data: 2009-10-06 15:50:45
1. Kokybe - gerio laipsnis/tinkamumo laipsnis ir t.t. (tiesa pasakius tai
sunkiai apibreziama savoka).
2. Kokybes standartai (apie ka, mano manymu, siuo atveju ir yra kalba) - tai
tam tikri nustatyti reikalavimai (parametrai), su galima tam tikra paklaida,
kuriuos tam tikras daiktas turi atitikti.

Jei jau zmogus raso, kad lyginant su kitu, tokio pacio modelio, telefonu yra
matomi tam tikri skirtumai, (siuo atveju ekrano), galima itarti jog sitas
daiktas neatitinka gamintojo nustatytu kokybes standartu, galima itarti, kad
sitas daiktas yra su defektu ir yra nekokybiskas.
Mes gyvename teisineje Respublikoje kurioje galiojantys teises aktai yra
numate tokia situacija, tad manau visai pagristai zmogus reikalauja sita
daikta pakeisti kitu arba nutraukti pirkimo pardavimo sutarti ir grazinti
pinigus.

p.s. dziugu kad pasitaike sazinginas pardavejas ir viskas sekmingai
issisprende