Tema: Re: Kvailas klausimas - kas yra maistas?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-04 09:55:14
Atsiversk enciklopediją ir pažiūrėk.

Tam tikromis aplinkybėmis enciklopedija visai gali būti teisės šaltiniu (bent jau sąvokų išaiškinimo prasme).
Kitas dalykas - protingumo kriterijai. Būtų žiūrima, kaip normalus vidurinę baigęs žmogus suvokia, kas yra maistas.
Kažkuria prasme "iš ko gaunasi šūdas" yra turintis racijos variantas, bent jau visokie gudručiai su lygintuvais pagal šį
apibrėžimą yra atmetami. Tačiau visada yra visokių išimčių - komoje miegantis asmuo maitinamas per lašinę juk irgi gauna
maistą. Jei sugalvotų Kubilius PVM maistui padaryti 5 proc. arba 50 proc., tas tirpalas juk irgi turėtų į šią katergiją
patekti.