Tema: Re: Daugiabucio kiemas ir iniciatyva
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2009-09-30 15:41:14
tai kad zmogus uzsiemes visu tuo reikalu nesugebejo nei elementariu
paskaiciavimu, matavimu, nei projekto, nei to, kaip is viso suprojektuotas
parkingas pateikt. tik siuntinejo tai i savivaldybe tai dar kur... saunuolis
skaitau.
kai emiau dometis pats - paaiskejo kad ta imone kuri anot jo atliko
matavimus - apie viska zino tik teoriskai.
niekas ne pries tvarka kieme, bet elgtis kaip nuosavam darze ir statyt kur
noriu, ka noriu ir kada noriu - mazu maziausiai akiplesiska.
zinai, as tam mecenatui atgal atrasiau mazdaug taip:
"zodziu taip - pirmadieni atsivarau traktoriu. suarsiu pievele prie vaiku
aiksteles. auginsiu bulves ir kukuruzus. kas eis artyn - shaudysiu pro
langa. kam nepatinka - patys zinot kur eit..."