Tema: Re: individualios imones apskaita
Autorius: unknown
Data: 2009-09-30 09:25:02
"As" <a@asas.lt> wrote in message news:h9r2n2$6rg$1@trimpas.omnitel.net...
> sveiki,
>
> norejau pasiklausti, kaip dabar yra su apskaitos reikalavimais
> individualiai imonei, kuria steigiu. Kur ieskoti lengvai suprantamos info?
>
> Po ivairiu mokestiniu reformu ir perturbaciju jau neisivaizduoju, kaip yra
> siuo metu.
sunkiai suprantamos info yra www.tax.lt. Ar pasiruoses atseiketi sodrai kas
menesi nuo minimalios algos kazkiek ten procentu nuo nauju metu nesvarbu ar
ka nors uzdirbi ir negauti pinigu uz "biuleteni" kai susirgsi?
II tik toks privalumas, kad iki 25000 Lt per metus pelnas gali buti
neapmokestinamas (man rodos sitas isliko).
O apskaita praktiskai kaip ir UAB, tik gali neteikti finansines
atskaitomybes registru centrui.
Susirask buhaltere, ji viska tau isaiskins.
IMHO II dabartine valdzia bando atsikratyti ir priversti visus steigti UAB.