Tema: Re: parkavimosi lipdukas
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-16 14:18:00
jie taip butu, tai as galeciau ir bites ir omnio zenkliukus susiklijuoti, o jei dar ir benzino ar kasdien po 1 valanda stovejimo apmoketi tai galeciau ir ant duru kokia reklama uzsikabinti :)
Beda ta, kad turi tu ta lipduka ar neturi moki lygiai taip pat sekmingai sms+parkavimo mokestis. Ir isviso, as su omnio lipduku moku is bites saskaitos ir ka... Beje, ar tik negalima ir su tele2 moketi, o lipduku nera :)

T:)