Tema: Re: Del buto "palikimo".. ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-07 15:54:21
Na kodėl? Aš juk teisme? Teisme! Dirbu? Dirbu! Reiškia, aš dirbu teisme!
"Teismas" - tai toks sudėtingas dalykas, kuris skiriasi nuo kito sudėtingo dalyko - pastato, kuriame įsikūręs koks nors LR teismas.

Bet kuriuo atveju, pažįstu ir aš žmonių, dirbančių/dirbusių "teisme". Žinai, per egzus jie pažymius mažesnius už mano gaudavo. Tokiu būdu aš susidarau sau nuomonę apie žmones, dirbančius teisme, taip pat apie "studentus mokytojus", mokytojaujančius mokyklose, ir visokius kitokius likimo akibrokštus :)))

Anyway, klausė juk kažko kito, galim rišti.