Tema: Re: paraðo galiojimas
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-08-14 13:12:58
nu ir, aisku, yra:

6.871 straipsnis. Paskolos sutarties forma

1. Fiziniu asmenu paskolos sutartis turi buti rasytine, jeigu paskolos suma virsija du tukstancius litu.

2. Jeigu paskolos davejas yra juridinis asmuo, paskolos sutartis turi buti rasytine visais atvejais, neatsizvelgiant i
paskolos sutarties suma.

3. Rasytines formos reikalavimus atitinka paskolos gavejo pasirasytas paskolos rastelis arba kitoks skolos dokumentas,
patvirtinantis paskolos sutarties dalyko perdavima paskolos gavejui.