Tema: Re: del autorinio darbo ir zurnalo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-31 20:27:19

> Toks gyvenimas, tik pas mus dar nepraktikuojamas ir kaip precidentu dar
> nebuvo...

Aga - reiskia taip dar niekada nebuvo. Man tinka.

Dar vienas argumentas tokios gynybos versijos absurdiskumui. Net jei koks
apsirukes teisejas nuspres (nors niekas jokiu irodymu nepateike, o tik
zurnalistu prielaidos), kad fotkes nuotraukos turtines  teises priklauso
modeliui, o ne autoriui (eisiu i miesta ir nusipizdinziu gedo skulptura ir
pasiustatysiu pas save kiem, nes autorius turtiniu teisiu i ja neturi), bet
pries tai susirasiu modeli ir jau tada jinai paduos ieskini -  uz neteiseta
atvaizdo panaudojima.

Ash pora metu pradirbau imoneje, kurios nufirintos nuotraukos ir panasus
stufás pastoviai islysdavo spaudoje. Sportas budavo - kas daugiau suras musu
produkcijos panaudojimo atveju spaudoje ir uz tai budavo skiriamos premijos.
Mano know how - eiti i mazvyda ir perversti visa rajonine spauda uz metus
atgal. ieskinius teikdavome desimtimis. Su vienu sutinku - nei karto nebuvo
tokios praktikos, kad kita puse bandytu issisukti argumentuodama tuo, kad
nera sutarties su modeliu.