Tema: Re: Linai, isspresk uzdavini
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-31 09:45:47
A prie ko cia ash ?

Ieskini reiksti del betko galima, taciau prie tokios situacijos visdelto
idomiau atsakovu butu regitra patraukti. Isivaizduok, nueini i senukus,
superki man liustras ir jas pakabini. Ash tau sumoku uz darba ir prekes. Po
kiek laiko ateina kasnors pas mane ir atima liustrus, nes senuku apsauginis
susitares su pardaveju krautiveje stume vogtas prekes. Kaip manai - turiu
teise ant taves vaziuoti ?IMHO shiuo atveju veiktu gal neteisingas, bet
paprastas principas - kto poslednij, tot otec.